Pages

Saturday, December 3, 2011

Sup Meletop, Bandar Permaisuri, Cheras

Tgh hari td AbgRam bwk kami 6 org makan sup meletop di gerai berhadapan flat di Bandar Permaisuri, Cheras. Hari ni jumaat, so langkah ada skit panjang dengan masa yg lebih dari waktu lunch biasa. Dah 2-3 minggu berturut turut kami solat jumaat kat Masjid di Bandar Permaisuri ni. Minggu lepas kami lunch Restoran Kayu. So minggu ni aku request kami layan menu lain pulak. AbgRam kata "jom sup meletop".
Kami order nasi ayam, nasi goreng ayam dan sup. Aku order sup campug dan L sup daging. Ikut komen komen otai makan setelah menghirup sup secamca.

L : Nasi goreng ayam biasa, tp sup berbeza. Fuhhh kenyang.
Pitek : Sup ok tp rod surfcast aku nak tgk kat kepong (aku suruh komen sup tu, bukan barang pancing yg ko nak beli)
AbgRam : Hehehehe...
Tobab : Menarik
Amirul : Tah aku lupa,....aku rasa mamat ni tak kata apa apa.....
Aku : Sup campug dia menarik, bihun sup dia sempoi (sebab guna sambal cili kaler merah dan bihun kaler kuning).



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...