Pages

Wednesday, September 21, 2011

Azmi Pisang Goreng - Shah Alam Seksyen 19

Pisang goreng ranggup dan sedap. Specialnya punya goreng dan terbukti sedap sebab kalau nak beli kena beratur panjang. Mcm p mengundi.
Lokasinya terletak dihadapan CIAST dan berdekatan dengan Stesen komuter Shah Alam. Minggu lepas aku sampai sana, dah ada construction bersebelahan tp kedai ni masih beroperasi seperti biasa. Pukui berapa operasi aku tak sure, tp selalunya dalam pukui 2-4 ptg aku sampai, pisang ada lg. Tp cuma luck nak beratur panjang atau tak. Sapa sapa sampai Shah Alam, boleh singgah warung ni.

Beratur dulu.
Tgk la stock pisang dalam tupperwear tu
Pilih pilih
p/s - Gengs kaki makan sekelian, aku rasa kedai ni dah pindah la.


Dua hari lepas aku lalu jalan ke Stesen Komuter Shah Alam, kedai ni masih beroperasi seperti biasa. Tp sebab urgent aku tak sempat nak singgah. 



6 comments:

sehasta mungkin said...

Hang ambik nombo tak su....aku ingat lagi start je jam 3 kena berato ambil nombor pulak tu..tu..tu...dulu aku duduk kat belakang jalan tu je...

Anonymous said...

ni baru betul meniaga....

Anonymous said...

taw x pindah mane?dah lama cari..

Platspender said...

tak pindah lg, masih kat tempat yg sama

lola said...

ni ke pisang greng ganja yang org dok sebut tu?

Anonymous said...

Dah pindah depan sikit..still operating..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...