Pages

Saturday, March 10, 2012

Sate Kajang Haji Samuri - RnR Dengkil

Aku rasa kalau sebut sate Hj Samuri aku pasti tiada sorang pun kat lembah klang ni yg belum mencubanya. Mempunyai rangkaian yg byk di Lembah Klang. Menu sate pun pelbagai bukan setakat ayam dan daging tp ada hati ayam, arnab, rusa dan kambing. Utk malam ni dan seperti biasa aku cuma order ayam dan daging. Kedua duanya berharga RM0.70. Utk harga 70 sen aku masih ketagori berbaloi dengan saiz sate yg agak besar. 5 cucuk pun dah cukup kenyang. Kuah kacang boleh adjust pedas sebab cili tu boleh masuk ikut suka hati. Cuma pasai pa tarak bawang. Boh la bawang tu skit. Baru betui rasa makan satay. Bukan mahai pun bawang. Kalau susah sgt, aku bawak bawang sendri la lain kali.
Byk jugak aku baca entry blog yg mcm tak puas hati pasai satay kajang Hj Samuri ni. Tak percaya hampa cari sendri dalam google. Bg aku, aku kata boleh tahan rasanya, kalau nak makan ok saja. Anyway, takan nak makan satay hari hari kan. Sekali sekala ok apa. 
Teringat aku kedai sate yg sedap kat Meriam Timbul satu masa dulu. 


2 comments:

Anonymous said...

update la story menarik cket..x dak modal dah ka.?haha..

Platspender said...

hahaha....tunggu yer...harap sabar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...