Pages

Tuesday, December 20, 2011

Pak Li Kopitiam - Seksyen 7 Shah Alam

Sebelum MRI pagi isnin, aku, mem and Hisyam singgah sini dulu. Nak sarapan sebelum aku masuk MRI. Pak Li Kopitiam terletak di seksyen 7 Shah Alam. Dekat dengan Hakim baru. Cawangan keberapa aku tak sure. Tp kalau hampa sampai waktu malam sini, memang ramai yg lepak. Mostly student. Student la ni lepak kopi tiam tu. Dulu aku masa student nak lepak kedai kopi pun tarak duit. Lepak snooker ja ada duit, hahahaha.
Menu pilihan aku satu famili ialah laksa, nasik lemak dan nasi goreng kampung. Pi kopi tiam tapi order mcm kat restoran biasa. Cuma ayag aku pilih kopi dan mem aku kopi ais. Biasanya menu sarapan yg jadi pilihan kat sini ialah roti kaya, roti bakag, telog setengah masak dan airnya pulak samada teh or kopi. Roti kaya dan roti bakag nya hampa kena try. Ranggup dan sedap. Memang best. Pekena pulak dengan kopi, memang superb. Tiap kali kalau aku sampai sini, tak kira la makan ka, tak kan, kopi lah yg akan aku order. Kopi kat sini memang feveret aku. Hampa yg tak penah try, kalau sampai sini, order kopi. Rasa tgk kopi Pak Li ni mcm mana.
Suasana ala ala kopi tiam. Susunan kerusi dan meja membentuk suasana seakan kopi tiam yg sebenar. Cuma menu nya la yg lebih moden. Ada pulak wifi buta (free) so bertambah penuh la kopitiam ni. Tak pecaya try p malam minggu. 







2 comments:

azalis said...

Fuyooo .. .sempat lagi tu pekena kopitiam ...

Platspender said...

biasa.......kopi kat sini memang baik la....kena try

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...