Pages

Friday, September 28, 2012

Restoran Kacang Pool Haji

Restoran ini teletak di Plaza Angsana, bahagian belakang berhadapan dengan parking kereta. Kalau sapa sapa nak cari, senang saja. Cari kedai kedai makan yg berada di bahagian belakang. Kami sampai waktu malam. Kebanyakan kedai sedang membersih peralatan utk tutup dan ada yg dah tutup pun. Kami duduk di kerusi yg ada kat depan tu, aku terpandang kedai ni. Kacang Pool?...pernah dengar menu ni. Tp sekali pun aku belum pernah cuba menu ni. 
Kami menghampiri restoran ni. Saja nak tgk rupa paras masakan ni. Secara ringkasnya, kacang pool ni dimakan dengan roti yg dipanaskan atas plat. Menarik...aku terus order satu set. First suap masuk mulut, aku terus terpukau. Memang enak. Aku berani kata lg sedap dari roti canai atau roti bakag yg di sapu kaya dan mentega. 


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...