Pages

Friday, September 16, 2011

Ayam Pecal - Asama Tomyam

Tgh hari ni aku ngan budak satu opis join lunch sekali. Geng xcompany aku pun turun  jugak MD dan Savin pun ada. Port kali yg dipilih ialah satu restoran di Kampung Pandan. Nama restoran ni Asama Tomyam atau geng aku pangge restoran toman. "Toman" sebab dlm kedai tu ada sekor ikan toman besag. Semalam Saf, Tobab n Pitek dah try dah tempat ni. So dengan rekemen depa la, kami p.
Kalau dari Jalan Tun Razak, selepas bulatan kampung pandan tu, cari menghala ke kampung pandan. Selepas Komplek Sukan, jalan terus. Kedai ni berada disebelah kiri jalan. Tempatnya agak kebelakang tp dah boleh nampak dari jalan besag. Cuma nak masuk simpang tu kena hati hati skit.Tak berapa nampak.
Ayam goreng, sambal, sedikit sayur dan dimakan bersama nasi puteh. Satu menu bg aku agak simple dan fresh. Ayam tu aku rasa digoreng dengan kunyit saja. Sedikit sup diberikan sebagai kuah. Rasa?....rasanya ok dan apa yg penting boleh repeat balik. Harga sepinggan ayam goreng dengan nasik puteh ialah RM6.50.
Kita tgk apa komen peserta peserta foodbuster kali ni...

JL : Dekat ngan Opis
L : Sedap.....
Saf : ok
Savin : Boleh repeat balik
MD : ok
Pitek : Blurrppp...kenyang
Tobab : Not bad
Aku : Ok boleh mai lg

Ni sayug pecal

Ayam goreng dan sambai
Licin woi
Waktu Operasi




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...