Pages

Friday, September 16, 2011

Restoran Tajine-Nasi Arab

Tgh hari jumaat lepas, kami set sat lunch kat Tajine Restoran Arab. Restoran ni belakang opis aku saja. Dah byk kali aku makan kat sini, tp hari ni special skit. Hari ni MadMuzz dan Wandy nak open table. Sorang baru balik dari Paris yg sorang lg baru balik dari Site di New Caledonia. Tp minggu depan nak p balik. Dah setahun mamat tu kat site. Tau tempat ni kat mana?....
Ramai yg join tp semua dari satu department. Tarak apa aku nak cerita cuma nak share gambag gambag makanan yg ada kat situ.Aku makan Chiken Mandi dengan manggo jus. Yang lain lain aku tak ingat sebab agak ramai yg join. Rasa biasa dan lebih kurang mcm Alrawsha tp ramai jugak yg kata Alrawsha lg sedap. Feveret aku masih Nasi di Arabic Cafe di Bukit Raja dan Restoran Saba di Cyberjaya.
 
Chiken Mandi
Chiken close up
Kuah

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...