Pages

Saturday, October 1, 2011

Restoran Ayam Penyet-AP - Pusat Komersial Seksyen 7

Posting ayam penyek lg. Kali ni aku try kat seksyen 7 Shah Alam berhampiran pintu belakang UiTM. Tak kira malam bila pun jika time kuliah (student UiTM ada), kawasan ni memang meriah. Bila masa pun penuh dengan manusia. Time student cuti, sunyi skit. 
Restoran yang aku p ni terletak berhampiran dengan Subway dan Alikhsan dan tak berapa jauh dengan Jakel. Tepi jalan ja. Senang nampak. Tak dak masalah untuk parking kereta tp mungkin kena jalan jauh la skit.

NI la kedai yang aku cerita tu
Tgk menu dia mcm mcm. Boleh tahan variasi penyet yg ada. Udang pun penyet jugak. Menu yang aku pilih malam tu ialah ayam penyet, daging rendang dan udang penyet. 
Rasa memang menarik. Ayam rasa agak berbeza dengan kat Pandan yang aku makan dulu tu. Ranggup dan sedap. Tempe dan tauhu yang juga enak, sambal memang pedas. Nak cicah sambal tu hati hati skit. Takut nanti tak cukup air pulak nak cover pedas.

Rupa ayam penyet, rendang dan udang penyet.
Harga set ayam penyet disini ialah RM7.50 dengan nasi dijual berasingan berharga RM1.20.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...