Pages

Wednesday, February 22, 2012

Deuter Air Contact 35 + 10 - Utk Dijual

Aku nak jual beg Deuter Air Contact 35L +10 original. Ori woi, bukan vietnam punya. Keadaan buruk la skit tp ok lg. Beli hampa basuh elok elok, bersinar la kembali, hahahahaha. Pakai pun waktu keja naik turun offshore dulu. La ni terperap saja dalam almari. Raincoat ada lg. Beli dulu kat kedai beg kat Midvalley. Sapa berminat boleh sms aku. Kalau area kat Shah Alam ka, PJ ka, Klang ka selamba aku p kalau hampa nak tgk. Sungguh sesuai kepada yg teringin nak cuba cuba outdoor. Beli murah dulu, kalau nak ngam tak la rasa rugi nak let go. Aku nak tolak RM100. 




2 comments:

Anonymous said...

Bro, aku booking...

Platspender said...

takat bro, aku booking...tak yah la...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...